Nejčastější dotazy
OBJEDNÁVKY
Jak mohu změnit objednávku?
- Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení do e-mailu. Pokud se rozhodnete objednávku jakkoli změnit, pošlete nám odpověď na potvrzovací e-mail (v e-mailu je na Vás kontakt a my tak budeme vědět o jakou objednávku se jedná). Ve Vašem účtu na e-shopu tuto změnu bohužel neuvidíte, vyčkejte na další potvrzovací e-mail, ve kterém Vám změnu potvrdíme. Konečné vyčíslení pak budete mít na faktuře.
Jak mohu zrušit objednávku?
- Stornování objednávky nám sdělte nejlépe e-mailem společně s číslem objednávky. Pokud již bude zboží odesláno k Vám, nepřebírejte zásilku a pošlete nám taktéž e-mail o Vašem rozhodnutí.
Jak obdržím fakturu a potvrzení objednávky?
- Potvrzení objednávky obdržíte ihned po objednání do e-mailu, jde o automatické potvrzení. Zpracováním se zabýváme ihned. Faktura za zboží je přibalena v zásilce a vidíte na ní vše dopodrobna rozúčtované včetně dárků, slev apod.
Kdy zpracováváme objednávky?
- Pokud objednávka přijde po 17:00, zpracováváme ji následující pracovní den. V případě objednání o víkendu taktéž zpracováváme objednávky následující pracovní den, tedy v pondělí.
Produkty skladem a externí sklad?
- Na naší prodejně LuxoProfi na adrese Pod Vinicí 409/27 máme skladem 2 000 položek. Informaci o dostupnosti vidíte u každého produktu.
- Pole dostupnost "skladem a počet ks" - znamená náš sklad LuxoProfi, expedice ihned a viz "Jaká je dodací lhůta zboží?"
- Pole dostupnost "externí sklad" - znamená, že je zboží na skladě výrobce nebo dodavatele v ČR. Infromace "doba k expedici" je datum, kdy my odesíláme zásilku k Vám, k tomu datumu ještě musíte přičíst čas strávený převpravcem, obvykle 1-2 dny.
Jaká je dodací lhůta zboží?
- Na e-shopu u jednotlivých produktů i ve Vašem košíku objednávky vidíte, zda jsou produkty skladem nebo jsou k dostání na externím skladě.
- Zboží skladem - Pokud zašlete objednávku v pracovní den do 12:00, odchází zásilka tentáž den. Zásilkovna má svozy od nás každý den do 12:00, dopravce GLS do 15:00.
- Ostatní objednávky - Expedujeme druhý pracovní den. Zásilkovna má doručení do 2 pracovních dní, GLS do 24 hodin.
- Ve vytížených obdobích jako jsou Vánoce, či jiná omezení prosím berte na vědomí zpoždění od přepravců. O této skutečnosti Vás informujeme na našem e-shopu www.luxo.cz.
Co když mám v objednávce některé produkty skladem a jiné na externím skladě?
- Pokud se Vaše objednávka skládá z více položek, a vy uvidíte v košíku, že některé položky jsou skladem a jiné mají "datum k expedici" či "doručení za 14 dní" a Vy potřebujete některé položky doručit dříve, sdělte nám tuto infromaci do poznámky u objednávky. Standardně odesíláme zásilku kompletní, tedy až po obdržení všech položek ve Vaší objednávce. Pokud se některé položky zpozdí, budeme Vás ihned kontaktovat.
Mohu si vyzvednout objednávku na prodejně LuxoProfi?
- Zboží nebo celou zásilku si můžete bezplatně vyzvednout na naší prodejně i výdejně LuxoProfi, Pod Vinicí 409/27, Praha Modřany v naší otevírací době.
PLATBA
Jaké jsou metody placení
- U nás nabízíme hned několik metod, jak rychle a bezpečně objednávku zaplatit.
- OSOBNĚ NA PRODEJNĚ - Na prodejně Luxo v Modřanech můžete platit Hotově/ Platební kartou nebo obchodní partneři Na fakturu se splatností 14 dní.
- V E-SHOPU LUXO - Můžete platit Platení kartou přes platební bránu Comgate/ Zálohou, kdy je Vám vygenerována zálohová faktura a tu dle GR kódu můžete zaplatit z e-mailu/ Twistem, kdy je Vám zboží doručeno a vy platíte až za 14 dní - zde je nutná registrace u partnera Twisto/ Hotově při osobním vyzvednutím na prodejně v Modřanech/ Dobírkou, v pípadě dopravy Zásilkovnou.
Jak probíhá vrácení peněz?
- Po stornování objednávky, kdy jste platili zálohou nebo platební kartou Vám bude peníze vráceny zpět na účet do 10 dnů, většinou to bývá dříve.
OBECNÉ
Mohu si zboží prohlédnout na prodejně?
- Ano, zboží, které vidíte na e-shopu jako "skladem" si můžete v otevírací době prohlédnout na prodejně v Modřaench, Pod Vinicí 409/27.
Jaká je otevírací doba?
-
Po, Út, Čt - 8:30 - 17:00,Středa - 8:30 - 18:30,Pátek - 8:30 - 15:00