Dárek ke každé objednávce nad 1500,-Kč

Nejčastější dotazy

OBJEDNÁVKY

Jak mohu změnit objednávku?

  • Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení do e-mailu. Pokud se rozhodnete objednávku jakkoli změnit, pošlete nám odpověď na potvrzovací e-mail (v e-mailu je na Vás kontakt a my tak budeme vědět o jakou objednávku se jedná). Ve Vašem účtu na e-shopu tuto změnu bohužel neuvidíte, vyčkejte na další potvrzovací e-mail, ve kterém Vám změnu potvrdíme. Konečné vyčíslení pak budete mít na faktuře.

Jak mohu zrušit objednávku?

  • Stornování objednávky nám sdělte nejlépe e-mailem společně s číslem objednávky. Pokud již bude zboží odesláno k Vám, nepřebírejte zásilku a pošlete nám taktéž e-mail o Vašem rozhodnutí.

Jak obdržím fakturu a potvrzení objednávky?

  • Potvrzení objednávky obdržíte ihned po objednání do e-mailu, jde o automatické potvrzení. Zpracováním se zabýváme ihned. Faktura za zboží je přibalena v zásilce a vidíte na ní vše dopodrobna rozúčtované včetně dárků, slev apod.

Kdy zpracováváme objednávky?

  • Pokud objednávka přijde po 17:00, zpracováváme ji následující pracovní den. V případě objednání o víkendu taktéž zpracováváme objednávky následující pracovní den, tedy v pondělí.

Produkty skladem a externí sklad?

  • Na naší prodejně LuxoProfi na adrese Pod Vinicí 409/27 máme skladem 2 000 položek. Informaci o dostupnosti vidíte u každého produktu.
  • Pole dostupnost "skladem a počet ks" - znamená náš sklad LuxoProfi, expedice ihned a viz "Jaká je dodací lhůta zboží?"
  • Pole dostupnost "externí sklad" - znamená, že je zboží na skladě výrobce nebo dodavatele v ČR. Infromace "doba k expedici" je datum, kdy my odesíláme zásilku k Vám, k tomu datumu ještě musíte přičíst čas strávený převpravcem, obvykle 1-2 dny.

Jaká je dodací lhůta zboží? 

  • Na e-shopu u jednotlivých produktů i ve Vašem košíku objednávky vidíte, zda jsou produkty skladem nebo jsou k dostání na externím skladě.
  • Zboží skladem - Pokud zašlete objednávku v pracovní den do 12:00, odchází zásilka tentáž den. Zásilkovna má svozy od nás každý den do 12:00, dopravce GLS do 15:00.
  • Ostatní objednávky - Expedujeme druhý pracovní den. Zásilkovna má doručení do 2 pracovních dní, GLS do 24 hodin.
  • Ve vytížených obdobích jako jsou Vánoce, či jiná omezení prosím berte na vědomí zpoždění od přepravců. O této skutečnosti Vás informujeme na našem e-shopu www.luxo.cz.

Co když mám v objednávce některé produkty skladem a jiné na externím skladě?

  • Pokud se Vaše objednávka skládá z více položek, a vy uvidíte v košíku, že některé položky jsou skladem a jiné mají "datum k expedici" či "doručení za 14 dní" a Vy potřebujete některé položky doručit dříve, sdělte nám tuto infromaci do poznámky u objednávky. Standardně odesíláme zásilku kompletní, tedy až po obdržení všech položek ve Vaší objednávce. Pokud se některé položky zpozdí, budeme Vás ihned kontaktovat.

Mohu si vyzvednout objednávku na prodejně LuxoProfi?

  • Zboží nebo celou zásilku si můžete bezplatně vyzvednout na naší prodejně i výdejně LuxoProfi, Pod Vinicí 409/27, Praha Modřany v naší otevírací době.

 

PLATBA

Jaké jsou metody placení

  • U nás nabízíme hned několik metod, jak rychle a bezpečně objednávku zaplatit.
  • OSOBNĚ NA PRODEJNĚ - Na prodejně Luxo v Modřanech můžete platit Hotově/ Platební kartou nebo obchodní partneři Na fakturu se splatností 14 dní.
  • V E-SHOPU LUXO - Můžete platit Platení kartou přes platební bránu Comgate/ Zálohou, kdy je Vám vygenerována zálohová faktura a tu dle GR kódu můžete zaplatit z e-mailu/ Twistem, kdy je Vám zboží doručeno a vy platíte až za 14 dní - zde je nutná registrace u partnera Twisto/ Hotově při osobním vyzvednutím na prodejně v Modřanech/ Dobírkou, v pípadě dopravy Zásilkovnou.

Jak probíhá vrácení peněz?

  • Po stornování objednávky, kdy jste platili zálohou nebo platební kartou Vám bude peníze vráceny zpět na účet do 10 dnů, většinou to bývá dříve.

 

OBECNÉ

Mohu si zboží prohlédnout na prodejně?

  • Ano, zboží, které vidíte na e-shopu jako "skladem" si můžete v otevírací době prohlédnout na prodejně v Modřaench, Pod Vinicí 409/27.

Jaká je otevírací doba?

  • Po, Út, Čt - 8:30 - 17:00,
    Středa - 8:30 - 18:30,
    Pátek - 8:30 - 15:00     

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení