Hodnocení obchodu
JM
Jaromír Machatý
PK
Pavel Kužel
Zboží zaplaceno a nic nedorazilo, …. Kromě žádosti o hodnocení nákupu. To je zoufalé
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den pane Kužel, u produktu je uveden termín 7- 14 dní- dle toho jak se vystihne vykrýt obj. od výrobce. Zboží jsme Vám zasílali 8.3. 2023, coz je 10 dní. Děkuji za pochopení.
PM
Petr Mandrla
Zboží mělo byt do 4 dní z externího skladu, po 10ti dnech mi přišel email, jak jsem spokojený s nákupem. Zboží dávno zaplacené a já nemám ani info o tom, kdy a jestli vůbec něco dorazí. Zlatá Alza!!!
A
Administrator
(Administrátor)
Omlouváme se za problémy, mám v systému mail že vám infomace odcházela dne 3.3. v 9.07 o zpožděné zásilce s tímto produktem.
AM
Adam Mikš
Objednávku jsem vytvořil 15.2.2023 a zboží mělo dorazit do 10ti dní, dnes je 5.3.2023 večer a objednávka ani žádný e-mail nebo informace o stavu nebo nedej bože omluva za nedodržení termínu nikde, velice neprofesionální přístup obchodu, pro někoho kdo s termínem dodání počítá z důvodu např. plnění dalších svých osobních závazků pro které se zboží objednávalo a nakonec se musí kupující sám omlouvat za neplnění svých závazků. Obchod nedoporučuji a sám jsem nakoupil poprvé a naposled!
PH
Petr Horníček
Doporučuji
IŠ
Ing. Jiří Šiman
Rychlé, spolehlivé!
JN
Jaromír Novotný
Všechno v pořádku. Jsem spokojen. Žádné připomínky nemám.
K
Kateřina B.
Vše v pořádku, spokojenost. Delší doba dodání, ale obchod mě o době dodání průběžně informoval. Zboží přišlo perfektně zabalené.
PR
Pavel Růžička
SO
Stanislav Oborný
Moje první zkušenost s tímto obchodem. Zaujala mě akční cena vybraného produktu.
JM
Jaroslav Michal
Vše OK ,zboží dorazilo v pořádku.
DZ
Dušan Zmeko
vše OK
VP
Vladislav Papš
PP
PAVEL PALM
Jak můžu něco doporučit když mě do dnešního dne nic nepřišlo. Objědnávka byla podána 10.01.2023 a řádně zaplacena.
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den pane Palm, na webu je vidět u každého produktu dostupnost a u jednoho z objednávky je vidět- že bude dostupné za měsíc. Ihned 10.1. jsme vás infomovali mailem o stavu a jak máme postupovat, zda poslat zbytek a počkáte na svítidlo. Děkuji tedy za pochopení.
VL
Václav Lón
E
Eva
Dobrý den, obvykle recenze nepíši, ale společnosti Luxo ji udělím. Objednali jsme si 11 světel na Vánoce. Z toho nám přišlo pět rozbitých. Jelikož se jednalo o dárek, nerozbalovala jsem všechna světla, pouze prvních pět (ty byly v pořádku) a zbytek jsem již nechala. Těch pěti rozbitých jsme si všimli pod stromečkem. Společnosti Luxo jsem volala 27.12 a hned druhý den si přepravní společnost světla vyzvedla. Za čtrnáct dní nám přišla nová, nepoškozená (museli jsme čekat, vzhledem k lednovým inventurám, což je pochopitelné). Nutno zmínit, že jsem nedodržela žádný termín na vrácení zboží - zboží jsem reklamovala po 24 hod. lhůtě na vrácení přepravci i po 14 denní lhůtě na vrácení zboží. Přesto spol.Luxo neměla problém s reklamací, bez problémů vyměnila kus za kus. Paní byla milá a ochotná, komunikace telefonicky i přes mail byla rychlá. Za mě se jedná o profesionální přístup a moc děkuji za rychlé jednání a vyřízení. Obchod s radostí doporučuji. Škoda, že takových není více...
J
Jan 0ndřej
PS
Pavel Sikora
Pomalé doručení.
LF
Laura Frýdlová
Skvělé