10% SLEVA na objednávku nad 20 000,- HNED v košíku.

Doprava a platba

Veškeré informace o přepravních a platebních nákladem naleznete na této stránce.

Ceny DOPRAVY a balného pro ČR a SK, ceny jsou včetně DPH.

Veškeré zboží balíme do vyztužených krabic a klademe důraz na správné zabalení abychom zamezili poškození zásilky.

Zboží je zasíláno přepravními službami jako "křehké". U objednávek nad 2500,- Kč je DOPRAVA ZDARMA , dodavatel si vyhrazuje právo zaslat zboží přepravní společností na základě vlastního uvážení.

Hliníkové profily do 2m délky zasíláme v tubusech přepravní společností GLS. Hliníkové profily od 2m -3 m délky zasíláme přepravní společností Toptrans. Zboží nad 3m délky a nadrozměrné zásilky- palety – zasíláme společností Toptrans a cena je vždy předem odsouhlasena se zákazníkem.

Ke každé objednávce bude vystavena a spolu se zbožím dodána faktura. U objednávek v celkové hodnotě nad 20.000 Kč bude vystavena zálohová faktura na 50% částky, zboží bude objednáno až po její úhradě. Objednávky na Slovensko budou přepočítány aktuálním kurzem a bude vyžadována proforma faktura- platba předem.

Platební kartou můžete platit na prodejně bezkontaktní platební terminál  i na e-shopu přes e-platbu s autorizací.

UPOZORNĚNÍ!: Nepoškozenost a kompletnost zásilky si zkontrolujte IHNED po obdržení od pracovníka kurýrní služby. V případě poškození sepište s pracovníkem kurýrní služby zápis o poškození zásilky a nás, prosím, okamžitě kontaktujte na mail info@luxoprofi.cz.  Poškození zboží musí být naši společnosti nahlášeno nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží. Pozdější nahlášení vnějšího poškození zboží nebude akceptováno. Nepoškozený obal ještě nemusí znamenat, že i křehký obsah není poškozen.

 

Co dělat pokud mi přišlo zboží poškozené, rozbité či neúplné?

  • kontaktujte nás neprodleně o stavu zásilky a jak bylo zboží poškozeno, rozbito, nejpozději však do 24 hodin
  • info@luxoprofi.cz      +420 775 943 947, budeme vás informovat o dalším postupu
  • společně zašlete Zápis o škodě, byl-li sepsán s přepravní společností
  • poškozenou zásilku je také třeba ihned nafotit. Je nutné vyfotit přepravní štítek, obal (s detailem poškození), výstelku a poškozené zboží. Pro uplatnění reklamace u přepravců jsou fotografie nezbytnou součástí, bez nich bude reklamace zamítnuta.
  • formulář ke stažení naleznete ZDE- formular_reklamace

 


 

osobní odběr    Osobní vyzvednutí na prodejně Luxoprofi, Praha Modřany  

V otevíracích hodinách můžete zboží vyzvednout osobně a to ZDARMA, v místě disponujeme i skladem, zboží uvedené na e-shopu jako skladem, můžeme ihned vyexpedovat.

Pondělí- 8:30-17:00

Úterý – 8:30- 17:00

Středa – 8:30- 18:30

Čtvrtek – 8:30- 17:00

Pátek – 8:30 -15:00

Platba

  • hotově Platba
  • bankovní bezkontaktní kartou

 


 

zasilkovna_logo    ZÁSILKOVNA  

  • Doručení běžně do druhého dne při objednání do 12:00- na Vaše výdejní místo po celé ČR i SK
  • Více jak 2700 výdejních míst v místech Vašeho bydliště nebo práce
  • Sledování Vaší zásilky a avízo od přepravce
  • Uložení zásilky až 7 dní na výdejně

 

Cena přepravy přes Zásilkovnu:

A./ Zvolte si odběrné místo - platba proforma faktura nebo e-platba eshop – 69,-Kč

B/ Zvolte si odběrné místo a plaťte na výdejně - DOBÍRKA - 109,- Kč

C/ při objednávce nad 2500,- Kč- ZDARMA

D/ Doručení na Vaši adresu - Zásilkovna si sama určí nejvhodnějšího přepravce a zásilku doručí na Vaši adresu - 99,- Kč

E/ Doručení na Vaši adresu- platťe při předání dopravci - DOBÍRKA- 139,-

 


 

  GLS  GLS a GLS Parcel shop

  • Doručení balíků v celé České republice do 24 hodin a do všech zemích v Evropě do 24 až 96 hodin.
  • Sledování zásilky, extrémně nízká míra poškození
  • Jakmile je objednané zboží připraveno k odeslání, obdržíte e-mailovou a SMS textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím GLS. Zpráva obsahuje všechny důležité údaje o balíku a částku za doručení na dobírku, kterou je třeba uhradit.
  • Ráno v den doručení Vám zašle GLS druhou e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.
  • Jestliže první pokus o doručení neproběhne úspěšně, GLS automaticky zašle příjemci třetí e-mailovou nebo textovou zprávu, tentokrát s přímým odkazem na aplikaci GLS Delivery Manager. Tento online nástroj umožňuje příjemcům výběr z nejrůznějších možností doručení. Mohou si například vybrat nové datum pro doručení, zadat odlišnou adresu nebo přesměrovat balík do GLS ParcelShopu.
  • GLS standardně provádí dva doručovací pokusy. Jestliže si však odesílatel sjednal službu FlexDeliveryService, GLS provede v případě potřeby i třetí pokus o doručení. V tomto případě GLS znovu zašle příjemci informaci o připravovaném doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy.
  • Zásilky jsou pojištěny do 6000,-Kč

 

Ceny přepravy přes GLS:

A/ GLS – zboží do 2m délky – platba proforma faktura nebo e-platba – 120,- Kč

B/ GLS – zboží do 2m délky - DOBÍRKA – 160,-Kč

C/ při objednávce nad 2500,- Kč- ZDARMA

 


  

  toptrans_logoTOPTRANS

  • Standardní doručovací lhůta běží od 18:00 a je do 24 h hodin dne následujícího
  • Možnost sobotního doručení- TopWeekend Sobotní doručení do 13.00 hodin
  • Využíván pro nadměrné zásilky a zásilky od 2m – 3m a více
  • Paletový převoz naceníme na požádání vždy předem 
  • Avíza zásilek
  • Touto přepravou dodáváme převážně objemné zásilky a B2B partnerům

 

Cena přepravy přes Toptrans:

A/ zboží od 2m -3m délky – platba proforma nebo e-platba – 230,-Kč

B/ zboží od 2m do 3m délky + DOBÍRKA – 270,- Kč

C/ TopWeekend- Sobotní doručení do 13.00 hodin- 789,-  na objednání

 


 

Akceptované PLATBY na eshopu i prodejně

A/ platba hotově na prodejně- platíte v hotovosti při předání zboží na prodejně Luxoprofi Modřany- ZDARMA

B/ platba kartou na prodejně – platíte bezkontaktní kartou na prodejně Luxoprofi, Modřany- ZDARMA

akceptujeme karty typu:  platba-kartou-na-web

C/ Proforma faktura – je platba předem na základě vystavené zálohové faktury. Pokud zvolíte tuto možnost, bude Vám zaslána zálohová faktura mailem- ZDARMA

D/ E-platba - ePlatba- vás přesměruje na internetové bankovnictví Vaší banky. Prostřednictvím internet bankingu odešlete Platbu. My dostáváme ihned avízo o platbě a zboží expeduje ihned. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments,a.s.- ZDARMA

E/ DOBÍRKA – platíte zboží až při předání přepravcem. Za zboží zaplatíte přepravci při předání GLS, Toptrans i Zásilkovna na výdejně- zpoplatněno 40,- Kč

 


 

Další informace k poplatkům

Recyklační poplatek

Na základě znění nového zákona 542/2020 sb o výrobcích s ukončenou životností si vám dovolujeme sdělit jednotlivé sazby recyklačních poplatků.

Na eshopu luxo.cz je recyklační poplatek započítán v ceně produktu. Na konečném dokladu tedy faktuře uvidíte tyto poplatky rozúčtovány. Cena na eshopu je konečná.

Sazby recyklačních poplatků:

výše příspěvků na recyklaci:   sazba
skupina 3 - zdroj 2,50 Kč
skupina 3 - 2x zdroj  5,00 Kč
skupina 3 - 3x zdroj  7,50 Kč
skupina 3 - ost. zdroj do 25g 0,20 Kč
skupina 3 - ost. zdroj nad 25g 2,50 Kč
skupina 4 - svítidlo (>50cm) 7,50 Kč
skupina 4 - svítidlo (>50cm) vč. zdroje 10,00 Kč
skupina 4 - svítidlo (>50cm) vč. 2x zdroj 12,50 Kč
skupina 5 - svítidlo 4,00 Kč
skupina 5 - svítidlo vč. zdroje 6,50 Kč
skupina 5 - svítidlo vč. 2x zdroj 9,00 Kč
skupina 5 - ost. 2,00 Kč
skupina 5 - alarmy 5,00 Kč
skupina 5 - kamerové systémy 30,00 Kč

 

Cena u zboží je uvedena včetně recyklačního poplatku a na faktuře.


 

Společnost LUXOPROFI, spol s r.o.,  poskytovatel stránek www.luxo.cz je zapojena do systému sdruženého plnění EKO-KOM a EKOLAMP. Za obaly byl uhrazen poplatek pod evidenčním číslem R00150018.

Tyto výrobky nepatří do netříděného komunálního odpadu, jak zlikvidovat tento výrobek, nás kontaktujte. Zde najdete místa, kde výrobky zlikvidovat, jejiž likvidaci jste již zaplatili v ceně zboží. Sběrná místa ZDE