Podmínky vrácení zboží
- Právo na bezplatné vrácení zboží platí do 14dnů od doručení zboží zakoupeno přes eshop luxo.cz
- Zboží nesmí být poškozeno.
- Zboží musí být zabalené v původním nepoškozeném obalu.
- Společně se zbožím odešlete vyplněný formulářFormularRroOdstoupeniOdSmlouvy_luxo
- Informujte společnost Luxoprofi o Vašem úmyslu vrátit zboží mailem - info@luxoprofi.cz, nebo telefonicky +420 775 943 947 my Vám zajistíme bezplatnou dopravu vráceného zboží přes partnerskou společnost ZÁSILKOVNA.
REKLAMACE a postup při vrácení poškozeného zboží
Co dělat pokud mi přišlo zboží poškozené, rozbité či neúplné?
- kontaktujte nás neprodleně o stavu zásilky a jak bylo zboží poškozeno, rozbito, nejpozději však do 24 hodin
- info@luxoprofi.cz +420 775 943 947, budeme vás informovat o dalším postupu
- společně zašlete Zápis o škodě, byl-li sepsán s přepravní společností
-
poškozenou zásilku je také třeba ihned nafotit. Je nutné vyfotit přepravní štítek, obal (s detailem poškození), výstelku a poškozené zboží. Pro uplatnění reklamace u přepravců jsou fotografie nezbytnou součástí, bez nich bude reklamace zamítnuta.
-
formulář ke stažení naleznete ZDE- ProUplatneniReklamace_luxo