Reklamace a vrácení zboží

Podmínky vrácení zboží

  • Právo na bezplatné vrácení zboží platí do 14dnů od doručení zboží zakoupeno přes eshop luxo.cz
  • Zboží nesmí být poškozeno.
  • Zboží musí být zabalené v původním nepoškozeném obalu.
  • Společně se zbožím odešlete vyplněný formulářFormularRroOdstoupeniOdSmlouvy_luxo
  • Informujte společnost Luxoprofi o Vašem úmyslu vrátit zboží mailem - info@luxoprofi.cz, nebo telefonicky +420 775 943 947  my Vám zajistíme bezplatnou dopravu vráceného zboží přes partnerskou společnost ZÁSILKOVNA.

 

REKLAMACE a postup při vrácení poškozeného zboží

Co dělat pokud mi přišlo zboží poškozené, rozbité či neúplné?

  • kontaktujte nás neprodleně o stavu zásilky a jak bylo zboží poškozeno, rozbito, nejpozději však do 24 hodin
  • info@luxoprofi.cz      +420 775 943 947, budeme vás informovat o dalším postupu
  • společně zašlete Zápis o škodě, byl-li sepsán s přepravní společností
  • poškozenou zásilku je také třeba ihned nafotit. Je nutné vyfotit přepravní štítek, obal (s detailem poškození), výstelku a poškozené zboží. Pro uplatnění reklamace u přepravců jsou fotografie nezbytnou součástí, bez nich bude reklamace zamítnuta.
  • formulář ke stažení naleznete ZDE- ProUplatneniReklamace_luxo