Jak rychle vrátit zboží? A co s reklamací?

Nevybrali jste to správné zboží? Chcete ho vrátit? V dnešním článku Vám ukážeme, jak je to jednoduché.

Návrh bez názvu(1)

Dodržujte náš jednoduchý postup pro standardní zásilky:

1. Kontaktujte nás na emailu: info@luxo.cz nebo telefonicky +420 775 943 947  

2. Sdělíme Vám heslo do Zásilkovny

3. Vyplňte formulář pro vrácení zásilek a zabalte zásilku. Formulář najdete zde.

4. Balíček odneste a nahlaste heslo obsluze v Zásilkovně

    Pozn. Vyberte Zásilkovnu, která zároveň výdajním místem

5. A to je všechno.

V případě nadměrných zásilek zajístíme bezplatnou odvoz, stačí nás opět kontaktovat.

Návrh bez názvu(5)VY NIC NEPLATÍTE, MY VŠECHNO ZAŘÍDÍME!

V jakém případě mohu vrátit zboží?

  • 14 dní od doručení zboží zakoupeného přes náš e-shop
  • zboží není poškozeno
  • zboží je zabaleno v původním nepoškozeném obalu

Co dělat, pokud přijde zboží poničené?

  • neprodleně nás kontaktujte o stavu poškození zásilky, maximálně do 24 hodin
  • pokud byl sepsán Zápis o škodě s přepravní společností, zašlete nám ho
  • zásilku nafoťte, pro uznání reklamace jsou fotografie nezbytnou součástí

Co dělat, pokud chcete reklamovat zboží?

  • kontaktujte nás, následně Vás budeme informovat ohledně dalšího postupu

 Služby LUXO - facebook příspěvek(1)

Nakupujte s DOPRAVOU ZDARMA nad 800,-Kč!

Váš tým LUXO.cz

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení